Áprilisi moziajánló – 4. hét
Április utolsó hetében is hat premiert ajánlunk a mozikból.
6,9 a Richter-skálán (április 27.)
Nae Caranfil román rendező korábban már három filmmel is bizonyította, hogy nagyon jól tud lavírozni a vígjáték és a dráma határain. Ezúttal egy színtiszta komédiával jelentkezett, (bolgár-magyar-román koprodukcióban), ám a néhány jól elkapott jelenet és érdekes karakter mellett egy kicsit a semmibe tartó filmet készített.
A kör (április 27.)
Dave Eggers azonos című könyve komoly sikert aratott 2013-ban és az Emma Watson és Tom Hanks főszereplésével készült film is kedvező fogadtatásban részesült. Témája nem is lehetne aktuálisabb: a szép új jövő egy kedves, fiatal nő szemszögéből egy technológiai cégóriásnál, ahol egyre titokzatosabb dolgokra derül fény. Ebben a disztóiában az a legdermesztőbb, hogy talán már meg is valósult.
Bye Bye Man – A rettegés neve (április 27.)
Egyre gyakoribb vendég a magyar mozikban is a horrorfilm (lásd a múlt heti Get Out) és kifejezetten sikeresek is bevétel szempontjából. Így kerülhetnek kevésbé ígéretes filmek is terítékre – ilyen a Bye Bye Man is, amely nem fogja forradalmasítani a műfajt, de a horror rajongói jól fognak szórakozni.
Elveszve Párizsban (április 27.)
Egy bolondos vígjáték, amelyben a vidéki kis faluból érkezik a segítség a Párizsban élő idős nagynénihez. Ám a nem túl leleményes Fiona saját maga körül is nehezen igazodik ki, nemhogy a nagyvárosban és mindez számtalan kalamajkát okoz.
Lengemesék (április 27.)
Egy aranyos történet a Nádtengerben élő apró lényekről – Berg Judit József Attila-díjas mesekönyv-író sorozatából.
A tökéletes gyilkos (április 27.)
Színtiszta magyar akciókrimi egy egyszerű, de az amerikai filmekben már rengetegszer bizonyított alaptörténetben: a családjától eltávolodó, lányát elveszítő, így a munkájába temetkező nyomozónak (László Zsolt) egy új ügyben lehetősége nyílik rendezni a szálakat.